V

 Kim Tea Hyung (김태형)
  • Data urodzenia: 30 grudnia 1995
  • Miejsce urodzenia: Daegu, Korea południowa
  • Pozycja w zespole: wokalista
Południowokoreański piosenkarz, aktor, wizual i wokalista zespołu BTS. Ideał kobiety to „Osoba, która z dnia na dzień staje się bardziej czarująca, ktoś, kto dba tylko o mnie, ktoś, kto kocha tylko mnie, osoba, która jest elegancka na zewnątrz, ale robi mi gorącą czekoladę i ma dużo aegyo w sobie” oraz dziewczyna, która nosi szerokie spodnie!
V uważany jest przez kolegów za dziwaka, który przybył z gwiazd. Geniusz i idiota w jednym, jak mówi o nim RM. Świetny przyjaciel dla ludzi, którzy nie lubią się nudzić!

Dane personalne:
  • Wzrost: 178 cm
  • Waga: 62 kg
  • Typ krwi: AB
Ksywki:
  • TaeTae — najczęściej używana ksywka i uroczy skrót z jego imienia.
  • CGV — CG (z ang. computer graphic - grafika komputerowa) + V, zyskał ten przydomek, ponieważ fani mówią, że wygląda tak dobrze, że jego twarz może być tylko jak grafika komputerowa.
  • 부인 (bu-in) — (z kor. żona) dostał to przezwisko, ponieważ "taetae" brzmi jak "taitai" w języku chińskim, co oznacza żonę.
  • 멍태 (meong-tae) — Blank Tae, czyli pusty/bez wyrazu + tae, ponieważ jego częsty wyraz twarzy jest po prostu pusty.
  • Jack — kiedy spytano go jakie byłoby jego angielskie imię odpowiedział "Jack... come back" czyli słynny cytat z Tytanika.
  • 4D — czterowymiarowy. W slangu kpop'owym odnosi się to do unikalnej osobowości idola, która odróżnia go od innych. Zasadniczo oznacza to myślenie i działanie jak po wyjęciu z pudełka. Jakby był poza tym światem, żyjąc w innych ramach czasowych. Jego reakcje i działania zwykle odbiegają od konwencjonalnego sposobu wywoływania szoku i zaskoczenia. Ludzie zwykle tłumaczą to określenie na dziwaczne lub zwariowane. Nazywanie kogoś 4D jest w rzeczywistości komplementem.
  • Alien — słodkie określenie wymyślone przez fanów definiujące jego aparycję.
  • Gucci Prince — nosi wszystko z Gucci gdziekolwiek się pojawi, ma nawet piżamę Gucci i pewnie poduszkę też
Inni członkowie BTS o V:
"Naprawdę chcielibyśmy spróbować jego gotowania, ale jego potrawy są pewnie zbyt dobre, więc możemy skończyć płacząc. To jest powód dla którego jeszcze ich nie spróbowaliśmy. "
-RM
"Prędzej czy później spróbujemy potraw przygotowanych przez V. Mam tylko nadzieję, że przestanie podkradać jedzenie kiedy ja gotuję."
"V chce robić wiele rzeczy, ale wydaje się, że nie ma do tego cierpliwości. Czasem rozmawiam o tym z Jiminem. V nienawidzi przegrywać z innymi. Kiedyś grał na saksofonie, ale przerzucił się na gitarę po tym jak zobaczył jak na niej gram."
"Wszyscy mówią, że ludzie z grupą krwi AB są albo prawdziwymi geniuszami albo kompletnymi idiotami. On jest i tym i tym. Czasem wychodzi z bardzo dobrymi pomysłami i zaskakuje nas. Na początku myślałem, że jego (nietypowe) zachowanie jest tylko grą. Mam na myśli… Jak taki człowiek może żyć na tym świecie? Naprawdę myślałem, że gra. Myliłem się. On naprawdę istnieje. Jest naprawdę niezwykłym gościem. Nigdy wcześniej nie widziałem nikogo takiego. (V, który przybył z gwiazd). Nie wydaje się być normalnym człowiekiem."
"Czasem jest gorszy od maknae (śmiech) to fascynujące. Widziałem V grającego podwójne role, kiedy robi swoje pranie. Wyjmuje ubrania mówiąc do siebie"

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

SŁOWNIK KPOP'U

Każda ARMY powinna to wiedzieć! HISTORIA BTS

RM